reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Molnár

Peter Molnár

Bloger 
  • Počet článkov:  146
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Peter Molnár sa menujem, občas niečo dokafrem... :-)Povolanie : Steampunkový medievalista a pilot Krvavého jastraba... ;-)"Naučiť sa lietať je jednoduché - hodiť sa o zem a netrafiť sa." (Douglas Adams) Zoznam autorových rubrík:  Len(ivý a)takMojimi očamiDuma Molnárova :-)Výstrelky literárneSubjektívne objektívomFilmárina - tvrdá drinaZápisky letcoveNa vandrovkeTörténelemPamiatkyRecenzieMuzičkaHaluzenieSúkromné

reklama

Duma Molnárova :-)

"This isn't a ghost story, it's a love story..." :-)

Peter Molnár

"This isn't a ghost story, it's a love story..." :-)

Môj prvý článok na SME blogu som napísal a zverejnil 1. apríla 2007. Približne mesiac predtým som sa, po odporúčaniach dobrého známeho a dlhých týždňoch zvažovania, poddal. Dal som sa na blogovanie, vedel som, že to bude zaujímavá nová skúsenosť, v dobrom aj zlom. Presný februárový či marcový dátum si už síce nepamätám, no dodnes mám živo v pamäti, kde prebehla moja registrácia: V zapadnutejšej, vedľajšej, menšej učebni informatiky. Začiatkom apríla uplynulo už neuveriteľné 7. výročie od začiatku môjho blogovania. Nielen tu na SME, ale blogovania vôbec. Nad tým, ako som oslavoval dávne prvé výročie tohto blogu, sa dnes už len nostalgicky pousmievam. Uplynulo tak veľa a zároveň tak málo času... Až som dospel - doslova aj obrazne - až sem. K dnešnému článku. Nebudem príliš oslavovať 7. výročie. Už by to bolo tak či tak po funuse. Ale veľmi rád by som vám chcel niečo povedať. Niečo vám oznámiť, drahí priatelia i príležitostní neprajníci. :-) Prosím, čítajte.

  • 17. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 881x
  • 5
Protivné sny alebo Ako som sa bál o nášho hafana... :-)

Peter Molnár

Protivné sny alebo Ako som sa bál o nášho hafana... :-)

V túto uplynulú nedeľu nadránom som mal jeden normálny krátky sen, v ktorom sa nedialo nič nenormálne - len sa mi snívalo, že som vstal a...

  • 14. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 539x
  • 2
Extrém náš každodenný (?)

Peter Molnár

Extrém náš každodenný (?)

Zlatá stredná cesta akoby zarastala... Aspoň ja mávam ten hrozný pocit takmer dennodenne. No nechcem ním byť znechutený - upaľujem po lopatu a rýľ, aby som ju vyhrabal z tých nánosov všakovakého bahna, ktoré sa ju s obrovskou radosťou snaží zakaždým pochovať pod svojou nemilosrdnou ťarchou... No vždy príde iná, svojská hromada ľudí, ktorí ju veselo znova zahádžu a chcú ma donútiť, aby som kráčal po chodníčkoch, ktoré vyšliapali oni - vraj nemám na výber... Ale hej ?! Fakt ?

  • 25. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 097x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu