reklama

Dilema ježov

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Chcel som...

Veď je to prirodzené.

Chcem byť blízko.

Nesedieť len tak v tráve

pod vŕbou

so založenými rukami

hlavou sklonenou

čumiac do blba...

Teda do potoka...

...na vlniace sa riasy...

Začal som sa báť.

Úzkosť.

Hodiny.

Tik-tak-tik-tak.

Vstanem a idem.

Hrmí v diaľke.

Chcem kričať.

Chcem ŤA objať.

Chcem sa TI pozrieť do očí.

Chcel by som...

Chcel...

Chcieť a urobiť sú dve rozdielne veci. 

Nemohol som...

Dilema ježov...

Úzkosť.

Chcem.

Nedá sa.

Veľmi chcem.

Bojím sa.

Nič sa nedá.

Lejak.

V ťahu...

Zdvihnem hlavu.

Kropí mi na tvár.

Padaj, padaj, padaj...

Nerozhodnosť.

Podídem ku kríkom a stromom a spárim sa s nimi...

...stanem sa krovím...

Vždy ním som.

Nemusím byť.

Ale som.

Som si vlastnou kliatbou.

Navždy ?

Chcel by som...

Tak jednoduché - a tak nemožné...

Nemôžem. Kedy budem ?

Úzkosť.

Chlad.

Ticho.

Búrka, búrka, búrka.

Pokoj.

Ticho.

Úzkosť

... 

 

Fotografia v perexe : (C) Peter Molnár - máj 2006

Použitá hudba : titulná skladba z Tarkovského filmu Stalker, skomponoval Eduard Nikolajevič Artemejev

Peter Molnár

Peter Molnár

Bloger 
  • Počet článkov:  146
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Peter Molnár sa menujem, občas niečo dokafrem... :-)Povolanie : Steampunkový medievalista a pilot Krvavého jastraba... ;-)"Naučiť sa lietať je jednoduché - hodiť sa o zem a netrafiť sa." (Douglas Adams) Zoznam autorových rubrík:  Len(ivý a)takMojimi očamiDuma Molnárova :-)Výstrelky literárneSubjektívne objektívomFilmárina - tvrdá drinaZápisky letcoveNa vandrovkeTörténelemPamiatkyRecenzieMuzičkaHaluzenieSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu