reklama

Aurel 2006 alebo Ako Martinčania aspoň na chvíľu ožili...

Tento článok je autorovou absolútne subjektívnou analýzou udeľovania cien Aurel 2006...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Viňte všetci tohtoročného Aurela z toho aký bol - mohli ste aj z toho, aký nebol... Nechápal som načo je tam pseudo hip-hopová trapošina, prípadne komerčné prefabrikáty typu tej mladej z Česka a Mr. Cmoríka, ktorý spievať síce vie, ale jeho texty píše asi dáky "rocker", čo zachrápal dobu o niekoľko desaťročí... Čekovský bol príjemný šoumen, pri Henrym Tóthovi sa mi otváral nožík vo vrecku... Usmievavej Csillagovej som to doprial, hoci nie som dáky fanušík RnB a Miro Žbiro (pre Maďarov "Mekis Birka" :-) ) si to zaslúžil tiež (ale pôvodne som čakal Paliho Hammela - snáď bude o rok)... Nielen Miko a jeho páni bratia, ale i Kuly mi pripadali "unavení a sami", a Zuzka "Reflektorozubka" bola asi na vrchole blaha, že sa našťastie nemusela dlho otravovať s touto hr-hr nudou. Katika zas dá na poličku tohto Aurela vedľa ostatných asi len zo slušnosti (veď by tam ako najlepšiu skladbu radšej videla Naoko spím, nominované pred 3 rokmi, čo je oveľa bližšie jej typickej polohe)... Kryštof ušiel (pobavili ma na mieste trsajúci saxofonista a trúbkári), Lavagance som videl perši raz u mojim živoce, ale nevipatreli najhorše... Išče šem trimal palčeky Hrdziarom z Prešova, ktorí sú aspoň menej silení a viac výraznejší než Družinníci od BB (popravde, v auguste v Levoči boli lepší)... O ostatnom taktne pomlčím - toľko moja úplne subjektívna mini-recenzia na včerajší šiesty ročník. Dúfajme, že sedmička prinesie troška pestrejšiu úrodu spomedzi starých harcovníkov i nováčikov... 3m ce še, ľudze Boži ! :-) Howg !

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

P.S. Ten pán odborník v Komentároch STV a jeho zúrivé (rasistické) rozdeľovanie alternatívy a mainstreamu ma výborne pobavilo. Toľko naivity ! Asi nikdy nepočul o alternatíve v mainstreame a mainstreamovej alternatíve... Hm... Škoda reči. :-) Už som zažil x-krát ako vyslovene komerčného umelca vyhlásili za "echt underground alternatívneho mesiáša". Robí to každý hudobný kritik na svete - u nás i v zahraničí... Tak dobre - už som ticho, lebo ma ukameňuje pol návštevníkov tohto blogu... :-)

Peter Molnár

Peter Molnár

Bloger 
  • Počet článkov:  146
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Peter Molnár sa menujem, občas niečo dokafrem... :-)Povolanie : Steampunkový medievalista a pilot Krvavého jastraba... ;-)"Naučiť sa lietať je jednoduché - hodiť sa o zem a netrafiť sa." (Douglas Adams) Zoznam autorových rubrík:  Len(ivý a)takMojimi očamiDuma Molnárova :-)Výstrelky literárneSubjektívne objektívomFilmárina - tvrdá drinaZápisky letcoveNa vandrovkeTörténelemPamiatkyRecenzieMuzičkaHaluzenieSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu