reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Molnár

Peter Molnár

Bloger 
  • Počet článkov:  146
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Peter Molnár sa menujem, občas niečo dokafrem... :-)Povolanie : Steampunkový medievalista a pilot Krvavého jastraba... ;-)"Naučiť sa lietať je jednoduché - hodiť sa o zem a netrafiť sa." (Douglas Adams) Zoznam autorových rubrík:  Len(ivý a)takMojimi očamiDuma Molnárova :-)Výstrelky literárneSubjektívne objektívomFilmárina - tvrdá drinaZápisky letcoveNa vandrovkeTörténelemPamiatkyRecenzieMuzičkaHaluzenieSúkromné

reklama

Haluzenie

Mikulášska

Peter Molnár

Mikulášska

Niečo pre dnešnú sviatočnú náladu. :-) Berte prosím s rezervou. ;-)

  • 6. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 885x
  • 2
Páni kluci

Peter Molnár

Páni kluci

alebo... Krátka fotorozprávka o bodrom veteránovi a šibalskom zelenáčovi... ;-) Bez (môjho) komentára...

  • 18. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 139x
  • 5
Stalin verzus Marťania

Peter Molnár

Stalin verzus Marťania

Nie, nie som opitý, a nie som ani obdivovateľom starého gruzínskeho mäsiara. Reč je o novej hre - konkrétne real-time stratégii - vyvíjanej tromi malými nezávislými štúdiami ruských vývojárov s neohrozeným zmyslom pre recesistický humor... Boj za záchranu Matičky Rusi z pazúrov zákerných marťanských imperialistov sa môže začať ! ;-))

  • 1. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 685x
  • 3
Nový internetový komunitný portál

Peter Molnár

Nový internetový komunitný portál

Už ste o tom počuli ? Myspace.com rozširuje ponuku svojich služieb - menovite, vytvorilo jednu špeciálnu odnož, ktorá má slúžiť našim domácim miláčikom :

  • 3. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 549x
  • 4
Údiv

Peter Molnár

Údiv

Ktorýsi filozof raz povedal, že prvým krokom na ceste k filozofii je údiv...

  • 24. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 149x
  • 8
reklama
Moje 1. výročie na blogu...

Peter Molnár

Moje 1. výročie na blogu...

Mno, nadpis článku je totálne neoriginálny... Ale dúfam, že originalita a kvalita článkov na mojom blogu nebude mať zostupnú tendenciu ani v druhom roku môjho blogovania na SMEčku. Takže - aké sú moje záväzky na tento druhý rok ? :-)

  • 11. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 081x
  • 14
Spievanie v daždi - reklamný remix

Peter Molnár

Spievanie v daždi - reklamný remix

Určite mnohí z vás aspoň raz videli starú americkú filmovú klasiku - muzikálovú komédiu Spievanie v daždi, odohrávajúcu sa v ére prvých zvukových filmov. Jedna z najikonickejších scén je prechádzka hlavného protagonistu po nočných uliciach v prudkom lejaku, spojená s jeho bujaro sa stupňujúcimi tanečnými kreáciami. Mno, minule som naďabil na vtipnú reklamku na jednu nemenovanú automobilovú značku, ktorá vzdala malú poctu tej scéne. A to patrične uleteným štýlom... ;-)

  • 4. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 207x
  • 2
Keby bol Star Trek slovenským seriálom...

Peter Molnár

Keby bol Star Trek slovenským seriálom...

Po dlhšej odmlke ďalšia haluz, čo ma napadla... Oživil som teda svoje amatérske fotomontažérské skúsenosti a chvíľku sa piplal so skicárom, obrázkovým editorom a niekoľkými obrázkami z netu... Takže : Ako by asi vyzeral Star Trek, keby to bol sci-fi seriál slovenskej produkcie ? :-)

  • 4. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 811x
  • 15
Konečne po skúškach !

Peter Molnár

Konečne po skúškach !

Tak, náš odbor to má konečne za sebou ! Verte mi, dvojtýždňový relax radi uvítame. Kde-komu z toho všetkého už riadne rozbolela hlava :

  • 4. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 336x
  • 14
Najkratšia sci-fi poviedka v dejinách...

Peter Molnár

Najkratšia sci-fi poviedka v dejinách...

Túto mikro- (či skôr nano-) poviedočku (alebo vtipný bonmot ?) vytvoril pred rokmi pre časopis Wired Magazine sám veľký Arthur Charles Clarke. Tu je CELÝ JEJ TEXT :

  • 24. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 572x
  • 15
reklama
Založím si vlastnú firmu !

Peter Molnár

Založím si vlastnú firmu !

Už pár rokov som sníval o tom, že v prípade neúspechu na výške by som si založil vlastnú firmu. Sprvu som uvažoval o taxislužbe, ktorá mala niesť veľavravno-humorný názov : TRAGÁČIK s.r.o. :-) No najnovšie som prišiel na oridžo podnikateľský nápad... ;-)

  • 22. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 857x
  • 38
Remember, remember... The 17th of November... ;-)

Peter Molnár

Remember, remember... The 17th of November... ;-)

Neškaj ukončila naša planéta dvadsiaty obeh okolo svojej materskej hviezdy od onoho pamätného dátumu... ;-)

  • 17. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 355x
  • 12
Klonovanie : Rýchlo - lacno - prakticky - efektívne...

Peter Molnár

Klonovanie : Rýchlo - lacno - prakticky - efektívne...

Minule som kdesi čítal o jednom zneuznanom vynálezcovi z dákej dosť zapadnutej dedinky na ruskej Sibíri. Prišiel na nový, ďalekosiahly objav...

  • 13. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 244x
  • 10
DJ Petike Workshop : Supersonik-elektronik : HydroAqua Freestyle...

Peter Molnár

DJ Petike Workshop : Supersonik-elektronik : HydroAqua Freestyle...

Najnovšie som sa dal na skladateľstvo a hudobné textárstvo. A keďže mám rád originalitu, rozhodol som sa pre techno - perspektívny to žáner ! :-D Tu je prvá lastovička, ktorá má názorne zobrazovať zvukové vnemy, vznikajúce pri miešaní teplej a studenej vody... ;-)

  • 2. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 068x
  • 13
Pozor ! Surovo intelektuálne vtipy... :-))

Peter Molnár

Pozor ! Surovo intelektuálne vtipy... :-))

SIMPLY READ IT... AND WEEP ! OR AT LEAST SMILE, IF YOU LIKE... :-)

  • 15. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 411x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu